sobota 15. září 2012

Logopedie

Vítek je lenoch líná a prostě se mu nechce mluvit pořádně. Už mne to opravdu štve, protože sykavky a R a Ř mají horní hranici zvládnutelnosti 7 let, do té doby se to neřeší a nechává se to vlastně přirozenému vývoji, přičemž pokud tyto hlásky nejsou v době zápisu do školy, doporučuje se odklad-to je přeci super řešení....
Takže je to zase jen a pouze na rodičích, jak se k problému postaví. Vypravila jsem se proto do města obhlédnout situaci na knižním trhu. Sehnala jsem tuto knihu
Každé problematické hlásce je věnovaná dvojstrana a v druhé půlce tohoto "pracovního sešitu" je spousta úkolů, které nejsou postavené jen na bohapustém opakování slov nebo spojení, ale je to vždycky nějaký úkol hodný předškoláka. Tím pádem dítěti ani nepřijde, že dělá logopedii, ale spíš že plní předškolácké úkoly.
Kniha je určena dětem mezi 4.-7. rokem. Dle paní logopedky je velmi náročná. Podle mne je to první pomůcka, který prostě funguje a obtížnost je naopak pro naše dítě výzva....
Já jim dám-odklad!!!! :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat