úterý 25. září 2012

Jak poskládat čtvercové látkové plíny

Tak jsem konečně definitivně odložila plínky, ale je potřeba pro další generace uchovat sesbírané zkušenosti z látkování.
Pro úplného mrňouska čerstvě narozeného jsem zjistila, že je nejideálnější tzv. novorozenecký sklad. (no dobrý rok a  půl jsem ho neskládala, ale sotva jsem vzala plínku do ruky, šlo to samo) nafotila jsem ho krok po kroku....


 Roztáhneme krajní vrchní cíp do strany
 Otočíme celou plínku tak, že trojúhelník je dole a čtverec nahoře
 čtverec poskládáme do požadované šířky

 Položíme dítě a uděláme "kalhotky"

Zajistíme takzvanou Snapi sponkou,  ale nemusíte-ono to přejde do cviku
Nejvhodnější se mi ukázali přes plínky kalhotky s Pul zátěrem fungující na stejném principu jako goretexové oblečení :-D


Tohle je opravdu dobré natrénovat, já skládala plínky ze sušáku rovnou do kalhotek, abych je měla hned po ruce-doporučuji, ono to skládat s řvoucím miminem není žádný med :-D
A takhle jsem balila kluky skoro do roka věku, až pak jsem přešla na klasické skládání ale naše maminky, ono to má opravdu tu výhodu, že máte ty Pul kalhotky celé chráněně a dítě to prostě neproprdí...na tenhle sklad je výhodné použít co největší látkové plínky. Moje oblíbené jsou 80x80 Kiko De Luxe-ty mi zbydou ještě na vnoučata....:-D




A tím látkovací kapitolu mých dětí definitivně uzavírám a čtvercové plínky schovávám pro vnoučata-máme vyřešeno.....huráááááááááááááááááááááá

Žádné komentáře:

Okomentovat