sobota 1. září 2012

Krásné ráno

Při nákupu v Tescu chtěl Vítek koupit Nutellu, ale vzhledem k množství hříchů na jeho bedrech jsem mu ji nedopřála. Okamžitě mi na to odpověděl: "Ale mamko, tam jsou oříšky a čokoláda, to pak tedy nebudeme mít žádné krásné ráno, říkali to v televizi."
Už asi po sté jsem mu vysvětlila význam televizní reklamy a krom toho připomněla všechny hříchy, kterých se dopustil během několika minulých dní.

Při dnešní bezdětné chvilce jsem vyrazila do Globusu a narazila (konečně) na logopedickou pomůcku odpovídající kvality a trenky potřebné velikosti. Když jsem si promítla několik následujících dní a chvil strávených nesnášeným mluvením (bože, to dítě fakt asi není moje...:-)), rozhodla jsem se, že krásné ráno budeme potřebovat všichni...:-)

No, snad ten předškolní rok nějak zvládneme, bude toho opravdu dost....Držte nám palce
Ani malý velký bratr nemůže být ochuzen, zakoupila jsem tedy něco pro krásné ráno jemu...(má bagrové období).A mimochodem - přesně ve dvou letech odložil definitivně kočár i plenky na den. Ono to vůbec vypadá, že Mareček bude z naší rodiny nejšikovnější....
(Moc se těším, jak si tyhle zápisky přečtu za 15 let...:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat