středa 19. ledna 2011

Divadlo




Dneska jsem se s dětmi pustila do výroby loutkového divadla. Šikla se mi na něj bedna od "pemprsek". Vyřezala jsem po stranách otvory na kulisy. Zadní stěnu vyřízla a zevnitř nalepila kousky na umístění kulis, hořejšek slepila i vyžezala. Postavičky jsme namalovali na obyčejný bíl papír a dolepili jako oponu, neboť jsem ještě nepřišla na systém jak upevnit opravdickou tak, aby fungovala. Dnešní výjev je ze hry tři králové. Zítra bude prý Budulínek...Ani jít spát se z toho nemohlo....

1 komentář:

  1. Nevidím tu nikde mail, tak píšu takhle. Narazila jsem na vás u Diny.prozkoumala blog a pustila si Koukdyho. Moc hezký, všechno - i slzu jsem pustila. Zemřel mladý, co mu bylo? Mám flatku, tak mě to zajímá. Jestli chcete, mrkněte na www.zpolickekrcmy.cz.
    Padula

    OdpovědětVymazat