čtvrtek 27. ledna 2011

Blueberry muffins

Obě děti kašlou, takže už 3 dny jsem jen doma a už mi mírně hrabe. Vyhlásila jsem tedy sama sobě zdokonalování se v angličtině. Pročítám na BBC Food a snažím se podle toho péct a jsem moc šťastná, že žiji  v 21. století a mám internet(a alespoň pocit, že jsem mezi lidni) a google překladač:-)

Borůvkové mufíny:
110g hl. mouky
110g másla
65g cukru(dala jsem práškový-v původním, je krystal-moc se mi to nezdálo...)
2 vejce
1a1/2lžičky prdopeč
špetka muškátového oříšku

Už chápu, proč když babička vždycky o něčem, co se dělalo nějak divně říkala, že je to "emerické"...
Ušleháme dohromady máslo s cukrem, potom přidáme celá vejce a zase šleháme(prostě se to zdrcne, nemůžu si pomoct je to tak, to máslo udělá malé cucky...). Přidáme mouka, muškátový oříšek a prdopeč a mícháme, než se vše spojí.

Necháme hodinu,nebo nejlépe přes noc uležet v lednici. Naplníme do poloviny muffinové formy lžící a vtlačíme(to těsto je opravdu tuhé,jen o něco málo řidší, než je linecké...). Na každého mufínka dáme 8 borůvek:-) a pečeme asi 20min v troubě předehřáté na 200stupňů
Tenhle recept popírá všechny zatím mnou pracně odzkoušené finty co se týká pečení a kupodivu funguje a i dobře chutná...Troufnu si tvrdit, že můžou směle konkurovat Starbucks coffee

Žádné komentáře:

Okomentovat