pátek 18. listopadu 2011

Změny na blogu

Dnešní příspěvek pojímám čistě technicky. V pravém sloupci najdete spoustu odkazů, ještě jsem se k nim veřejně nevyjádřila, tak to napravuji....
První je  na blogy, které jsou nějak zajímavé - pro mne. Na blogy chodím především počíst a nabrat inspiraci. V odkazech naleznete deníky vícečetných mamin a jejich dětí, také blogy maminek, které neměly to štěstí, aby se jim narodilo zdravé dítě a také blogy pro mne vzdělávací.  Mezi ně patří Politické okénko a blog Rejčky. Takže pokud zrovna já nestíhám (a že toho letos mám hodně...:-D), tak zabruste tam, určitě se Vám tam bude líbit a třeba se tam inspirujete k nějaké vlastní činnosti.....
Dnes jsem také aktualizovala odkazy na internetové stránky. Přidala jsem tam odkaz na galerii dortů, z které čerpám inspiraci, když vytvářím svá umělecká díla...:-D. Další nový odkaz je na největší a nejpřehlednější zásobárnu omalovánek k vytištění, která se nám nejvíce osvědčila poslední odkaz je na moje oblíbené knihkupectví. Ceny jsou tam opravdu nižší, než v kamenném obchodě a navíc tenhle obchod má svoje odběrné místo tady v ČB hned proti Igy, takže ušetřím i na poštovném....

Přeji Vám příjemné počtěníčko. Vítek je nemocný, má antibiotika, takže hodně vytváříme, těšte se na sérii článků o výrobě, jen nevím, kde mám sehnat čas a nekrást....

Žádné komentáře:

Okomentovat