neděle 27. listopadu 2011

Nejcennější dárek?

Mám doma zakoupený Nápaditý kalendář od téhle firmy. Je tam dostatečné množství okének na moje různorodé aktivity, tipy na domácí zdravé dětské svačinky, tipy na výlety a také  spousta moudrostí.
Přímo ocituji tu na tento končící týden:

Nejcennější dárek?
Váš čas. Pod stromeček darujte svému partnerovi kalendář na nový rok s označenými okénky, kdy věnujete čas jen jemu. a pokud větší část těchto plánovaných darů-hodin, nebo dní - opravdu dodržíte, budete oba na cestě do sedmého nebe.



Né, že by se mi tahle myšlenka nelíbila, nebo neměla něco do sebe, ale ruku na srdce, ženská s dětmi těžko může naplánovat čas, kdy bude všechno v pořádku, nebude padat na ústa a kdy bude mít k dispozici takové hlídání, aby si tento luxus mohla s partnerem dopřát. A co teprve ženská, která krom dětí ještě pracuje vlastně na 2/3 úvazek a studuje, i když....Dnes jsem po celém dnu s dětmi zbitá jako pes. Včera, kdy jsem v Praze 5 hodin učila a 4 hodinové cestování využila studovně se cítila svěží jak rybička.....:-)
Aneb kdo nepozná, tak nepochopí...

Žádné komentáře:

Okomentovat