úterý 29. listopadu 2011

Dnešní besídka

Zlobí mne foťák, takže mám jen rozmazané fotografie :-(

Vítek se snažil, ač nemá žádné hudební, pěvecké, taneční, řečnické ani básnické nadání.  Program byl velmi pestrý. Já nejvíc ocenila práci dětí s ozvučnými dřívky. Všechny děti je mají a moc se mi líbí, jak je učitelky vedou. Orfovu metodu mají zvládnutou velmi dobře a nejenže děti nekazí hudebně, dokonce je i rozvíjí (což v podobných zařízeních nebývá často zvykem...).

Bylo nás tam i s Marečkem 6, takže jsme vypadali jak Hujerovci:-D.

Děti si odnesly domů šišky ve tvaru čertovských hlav, dílo jsme vystavili na čestném místě v obýváku.

Samozřejmě nechybělo ani několik kouzelných průpovídek. Z několika mi utkvěla tato: "Paní učitelko, tamhle na mne kouká moje maminka hlavou" :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat