čtvrtek 10. listopadu 2011

Perfect days


Včera večer jsme s kamarádkami vyrazily do kina. Kdo film viděl, moc ho chválil. Nakonec jsem ostatním musela dát za pravdu. Na odpočinek a na odreagování je to úplně ideální film plný humoru, místy velmi černého. Ivana Chýlková nezklamala, hrála moc pěkně. Kdo mě úplně dostal, byl Ondřej Sokol hrající homosexuálního kamaráda hlavní postavy. Ten totiž vůbec neměl chybu a  byl velmi, ale opravdu velmi vtipný, až jsem měla strach, aby mne nevyvedli ze sálu:-D
Já tyhle záchvaty mívám tedy často u sledování Partičky na Primě, kde také vystupuje....Prostě tento herec je mi opravdu velmi sympatický a jeho humor je přesně můj šálek kávy....
Velmi mile mne překvapil i Vojta Kotek, kterého popravdě moc nemusím, ale v tomhle filmu  hrál roli, která mu velmi sedla....Zuzana Bydžovkská hrála také moc pěkně a přesvědčivě.....
Kdybych ten film měla srovnat s Ženami v pokušení, tak rozhodně zvítězí tenhle. Moc doporučuji obzvláště pro unavené šílené matky....:-D

Žádné komentáře:

Okomentovat