neděle 27. listopadu 2011

Kouzelná hra

Udělala jsem si radost a pořídila Vítkovi hru Z pohádky do pohádky. Jako děti jsme ji mastili v družině a já kvůli ní pokousla nejednoho spolužáka. Moc jsem si ji přála mít doma a nikdy mi ji naši nekoupili, takže jsem musela napravit starou křivdu.
Kdo neví jak se hraje: Hází se kostkou a postupuje se herním plánem podle číslic. Na červených polích se musí plnit  pohádkové úkoly, vracet se, projít peklem. Hra se hraje docela dlouho. Jedna partie trvá minimálně půl hodiny. Divila jsem se tomu, ale Vítek přesto stále zůstává ve střehu a fakt poctivě hraje...Alespoň nám procvičí pozornost.
Tahle hra je navíc kouzelná, ačkoliv Vítkovi pravidla nijak nezlehčuji ani neupravuji, vždycky vyhraje, fakt pokaždé. Ještě nikdy neprohrál....:-D V tom jistě bude nějaké pohádkové kouzlo.....
Krom hraní pode pravidel ho baví také jen prostě s figurkami běhat po plánu a vymýšlet si pohádkové příběhy. Za 200 si myslím, že je té zábavy až dost......Takže tu máte tip pro Ježíška....

Žádné komentáře:

Okomentovat