pátek 3. prosince 2010

Tatonka versus Vuittonka?

Přiznám se, že tzv. "vitonku" jsem ještě do předloňska vůbec neznala. Netušila jsem, že je to nejznačkovější ze značkových kabelek, jejichž historie sahá až na královský dvůr Ludvíka XIV. Prostě tahle značka, která sídlí v Praze v Pařížské ulici mi byla úplně neznámá. Už jsem chytrá  jak rádio a vím, co to znamená. Vím, že jejich napodobeniny prodávají u vietnamců a mně prostě přijdou hnusné. Omlouvám se Louisovi Vuittonovi, ale hnědá v kombinaci se zlatými podivnými vzory mi prostě nesedí, ať pravá, nebo napodobenina.
Ovšem Tatonka, to je jiné kafe a má srdeční záležitost.  Procestovala se mnou kus světa a nikdy mi z ní nebolela záda. Batoh do práce unese notebook a zároveň sešity se slohovkami a 1,5 láhev s pitím a záda mě také nebolí. Nejnovější úlovek unese s přehledem  18kilového Vítka a doufám, že ho Mareček také ocení-prostě šaty mi k Vánocům neprošly("Ty chceš šaty? A kam je jako chceš nosit? Do Tesca, do školky, nebo na Vrbenské rybníky?"...), Tatonka byla shledána jako příhodný vánoční dárek. Do knihovny(nevjede se tam kočárem), na nákupy(nebudu bořit kočárem regály) a na kešky(to je jasný)...Prostě, lesy, hory, louky, pole třeste se, Svobodová už je zase mobilní.

Když na to tak koukám, musím si pořídit ještě nějakou ke společenskému oděvu...:-)

PS: Je to ta hnědá vlevo:-)Červená je cestovní krosna(a podle toho už také vypadá)A šedivá je moje "kabelka" do práce...

PSS: Jestli to tu čte můj muž, tak vlevo v ženském chápání prostoru, nejsem blbá....

Žádné komentáře:

Okomentovat