neděle 18. listopadu 2012

Papírový betlém


Ačkoliv nejsme věřící, příběh malého Ježíška známe  velmi podrobně a Vítek příběh z města Betléma úplně miluje.

Někdy v létě jsem se večer dívala s dětmi na Angeliku a Sultána (Můžeš mi říct, jak se žena tvého vzdělání může dívat na něco takového?Žehlils někdy? Nežehlil...:-) ) a Vítek celý rozradostněný zasedl k televizi, že tam budou vidět určitě ti tři králové-ti taky mají velbloudy a žili daleko v poušti....:-)...

Takže jak se nám pomalu blíží čas vánoční, příběh z města Betléma se nám pomalu zabydluje jako téma číslo jedna. Proto jsem dnes naplánovala tvorbu opravdového papírového betléma.

Objevila jsem bezvadné stránky se spoustou inspirací pro dlouhé zimní večery s dětmi.
http://www.keliwood.cz/aktuality/papirovy-betlem-pro-deti-vystrihovanka

Vytiskla jsem nám omalovánky. Pak už jen stačilo vybarvit, nastříhat, nalepit a první vánoční výzdoba je na světě...

A protože Advent už se opravdu blíží, vkládám sem další tip pro velké šikulky....
http://www.keliwood.cz/aktuality/adventni-kalendar-domecky

Tyhle stránky celkově stojí na prozkoumání, najde se tam spousta inspirace nejen na Vánoce.....

PS: Krabici ještě doladíme, lepší jsem momentálně nenašla....:-D

Žádné komentáře:

Okomentovat