neděle 25. listopadu 2012

Netušila jsem...:-(

Netušila jsem, že je ba blozích pouze omezený prostor pro vkládání fotografií a obrázků, musím tenhle problém nějak vyřešit, strašně nerada bych hledala jiný soukromý prostor,ale bohužel tohle mi udělalo opravdu čáru přes rozpočet. Bez vkládání fotek jsem opravdu nahraná, takže řeším technický problém.....
Já tak strašně moc nechci do osobních stránek, ale chci zůstat bologerkou...:-(

Kdyby někdo věděl, jak tenhle problém vyřešit, aniž bych musela měsíčně platit Googlu peníze, byla bych neskutečně šťastná.....

Dnes jsme byli na procházce na Vrbenských rybnících-fotky máte umístěné zde....
http://klarasvobovova.rajce.idnes.cz/vrbenske_rybniky

ach jo....:(

3 komentáře:

  1. Kláro, zkus se přihlásit na Google+ (je to v levé nabídce v editoru blogu), kapacita pro úložiště obrázků Picasaweb) by se měla zvýšit z 1GB na 20GB - automaticky.
    Napiš jestli to pomohlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://www.zive.cz/bleskovky/google-uvolnuje-limity-picasa-bude-neomezena-a-zvladne-i-videa/sc-4-a-157774/default.aspx

      Vymazat
    2. Emily díky, ale službu Google+ mám aktivovanou....

      Vymazat