neděle 4. listopadu 2012

Moje tři lásky a drak

Dnešní článek by si asi neměly číst zaryté feministky.

Je naprosto úžasné, že si chlapi dokáží udržet toho malého kluka v sobě do hluboké dospělosti. Jejich zaujetí  pro některé hry je naprosto obdivuhodné. Letos jsme zkusili již v pořadí třetího draka v rodině  a snad konečně je náš taťka spokojený:-) Drak létá, je krásný, až je skoro škoda jej půjčovat do rukou dětem...:-D

Prostě nechápu, jak si můžou některé dámy stěžovat na soužití s muži, já strašně moc toužila po holčičce, alespoň jedné, ale i přesto jsem strašně ráda, že je všechny tři mám a že jsou jak přes kopírák a je mi s nimi úplně báječně....

1 komentář:

  1. To je milé vyznání :-)
    A mám se svým mužem stejnou zkušenost...myslím že pouštění draka u nás nejvíc bavilo tatínka :-)

    OdpovědětVymazat