pátek 22. října 2010

Sušenky

Vítek má rýmičku. Je strašně nemocný, konečně jako každý chlap s rýmičkou, tak je doma a já se ho snažím zabavit. Ještě že ho baví alespoň vařit. Zabiji dvě mouchy jednou ranou...

Recept:
Převzala jsem ho od Annabel Karmelové a trochu počeštila...
1 tuk na pečení
2 žloutky(stačil by jeden , ale já mám malá vece z Tesca)
150g moučkového cukru
300g mouky hladké
špetka soli

Nejprve zaděláme  v míse ručně(já použila robota-jsem líná..:-)) tuk s vajíčky a cukrem

Potom přidáme mouku(prý prosátou-já jsem líná, nevidím v tom rozdíl, nedělám...:-))sůl a rychle zpracujeme těsto, aby moc nelepilo..,. Podsypeme hodně moukou, vyválíme(pokud možno rovnoměrně, aby se části nepřipalovaly...) a vykrajujeme tvary...

Dáme upéct do trouby tak na 10 min na 180 stupňů....
Dobrou chuť

Žádné komentáře:

Okomentovat