úterý 19. října 2010

Koudy


Koudy byl úplně úžasný pes, proto o něm píši hned na začátku. Byl děsně hodný, milý, výjimečně klidný a navíc moc společenský. Byl to vlastně manželův "první pořádný pes". Do té doby měl doma pudla:-) S ním začal dělat kynologii-záchranařinu. Tvrdí, že se na něj děsně lepily ženský(já nevím, na mne udělal dojem on, protože uměl čárky ve větách-láska přes internet, no...). Já ho vyvdala, dokonce nám i svatbu odsvědčil, jak je na jedné fotce vidět ,a chodívali jsme s ním za svobodna a nezadana randit na kolech. Prostě stále mi chybí. Navíc jsme ho nechávali uspat v době, kdy já byla těhotná s Markem a pracovaly mi hormony, teď kojím, takže to o moc lepší není...

1 komentář:

  1. Omlouvám se, že Vám sem lezu, narazila jsem na Váš blog náhodou. Jsem taky pejskař, takže musím reagovat - video je nádherné!!! Musel to být skvělý pes a kamarád, kouká mu to z očí.
    Dáša

    OdpovědětVymazat