středa 31. října 2012

V knihovně aneb tipy kam s dětmi v listopadu

Protože k informacím často přicházím jako slepý k houslím, musím Vás informovat o tom, co se děje v Českých Budějovicích.

Dnes jsem byla v knihovně Suchém Vrbném, kde visela na dveřích pozvánka na tvořivé setkání s knihou. Nebylo tam ani kdy, ani kde, vůbec nic, jen že výtvarnou dílničku zaštiťuje atelier Tvor. Jelikož  cokoliv pořádá tahle společnost je vždycky super a děti jsou spokojené, zeptala jsem se na podrobnosti. Paní knihovnice zavolala do knihovny Na Sady a tady je informace:
6.11. se od 9:00 v dětském oddělení knihovny Na Sadech uskuteční tvořivá dílnička  a posezení nad knihami pro děti a rodiče na mateřské ve spolupráci knihovny s atelierem Tvor.
Takto galerie by měla zase působit i tuto sobotu 3.11. na Trzích u Vrby a 11.11. by se mělo svatomartinsky tvořit V Galerii Pod Kamennou žábou...Podrobnosti zatím nevím, hledám a nikde nejsou.....

Přiznám se, že tohle mne děsně baví-hledat, co se vlastně kde bude dít a přicházet k tomu jako slepý k houslím, jen si nejsem úplně jistá, zda je to dobrá zpráva i pro pořadatele...

No a dnes mi ještě přišel mail z Babycentra Šikulky s pozvánkou na podzimní lampionový průvod 9.11.

A úplně poslední tip je na notoricky známou Strašidelnou zoo v ZOO Ohrada. ta bude probíhat od18:00 do 19:00. Nezapomeňte na lampion....

2 komentáře:

  1. Hezké tipy, jen škoda, že od Prahy trošku z ruky. Ale jižní Čechy máme pravidelně na letním programu, tak doufám, že příhodně něco vyhmátneš až se oteplí :-)
    Jindra

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem na vyhmatávání odbornice, určitě se něco najde a když ne, u nás v paneláku se děje něco neustále....:-D a kávu vařím výtečnou....:-)

    OdpovědětVymazat