čtvrtek 23. srpna 2012

Vychytaná ovesná kaše-domácí instantní


Při jednom sezení jsme řešily mojí averzi ke snídaním. Snídat mne doma nenaučily a je to strašná darebnost. Jediné, co jsem schopná jíst a co mi opravdu chutná, je ovesná kaše. Ne však ta koupená, ale poctivě doma udělaná. Jenže na to ráno prostě není čas a večer zapomínám vločky namáčet.
Ovšem co jsem netušila, že to, co se draze prodává v obchodě, lze doma udělat mnohem levněji a ještě ve zdravější variantě.
Jediná nutná výbava pro tento počin je ponorný mixér se sekacím nástavcem, nebo jakýkoliv mixér s tímto příslušenstvím.
Ovesné vločky, když se totiž nadrtí, nemusí se už ani namáčet, ani vařit a stačí je přelít vroucí vodou nebo mlékem, podle toho, jak jste zvyklí.
Pokud chcete instantní kaši s sebou, nic vám nebrání smíchat nasekané vločky se sušeným mlékem a uchovat v dóze....

No to jsem opravdu netušila, pokud vy také ne, přeji vám dobrou chuť....

Já tedy mám ovesnou kaši nejraději s čerstvým nakrájeným ovocem a oslazenou medem nebo javorovým sirupem....(jo a to ovoce tam dejte až po tom, co se z vloček stane kaše...:-))

Prostě dobrá rada nad zlato....:-D


Žádné komentáře:

Okomentovat