pátek 11. května 2012

Mixni si

Nedávno jsem narazila na tyhle úžasné stránky
www.mixit.cz
nakupuje se u nich müsli a ovesné kaše s ingrediencemi, které Vám nejvíce chutnají. Hlavní výhodu vidím v kvalitě surovin a hlavně v nepřidaném cukru (pokud si tam třtinový nepřidáte...).
Va Facebooku jako správná blogerka vyhrála kupon 250kč do mixit obchodu, tak jsem to vyzkoušela a než jsem se stačila nadít, chlapi mi to tu sežrali a dožadovali se další várky, takže fotky, které zde uvidíte budou právě s té....
Základem je vybrat si, na co vlastně máte chuť, buď samostatné zrní, nebo různě namíchaný základ. Děti moje milují základ s čokokuličkami a čokoládovými polštářky. Pak si vyberete suroviny, které máte nejraději a nakonec si můžete vybrat jeden z tubusů, ve kterém Vám to přijde.
Každý tubus si můžete pojmenovat, jak chcete (to jsem se snažila vyfotit, ale foťák stále nespolupracuje.
Prostě to zkuste a uvidíte....
Mně tedy velmi mile překvapily jejich kaše, jsou výborné a to sušené nacucnuté ovoce je prostě výborné....
To je ta kaše s oříšky, mandlemi, jahodami a  borůvkami (borůvky jsou naprosto úžasné....)

Tubusy:-)



Vítkův mix s oříšky..to dítě mělo být původně asi veverka....:-) to velké kulaté jsou lískové oříšky., vlašáky, mandle, jablko, kokos....
Marečkovo čokokuličky a čokopolštářky, kokos, 2 druhy hrozinek....

Žádné komentáře:

Okomentovat